متن های فیسبوکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!! به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!

...........................................

پسره رو آوردن شبکه جام جم ، به بیست زبان زنده دنیا مسلطه … من از اول راهنمایی تا حالا که ۲۲سالمه دارم زبان انگلیسی میخونم هنوز در حد آی ام بلک بورد هستم !

............... .....................................

دختر خانوما و آقا پسرای ورودی 92 دانشگاه ! هفته اول عاشق نشید! از ما گفتن ... شاخای دانشگاه از هفته دوم،سوم میان اینا تجربس

... .........................................................

ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺧﺎﺭﺝ،ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺭﻭ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﯿﺸﯿﻨﻢ ﻣﯿﺨﻮﻧﻤﺶ! لامصب خعلی کلاس داره ......................................................

وﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﻭﯼ ﺳﻨﮓ ﻗﺒﺮﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ: . . . . . . ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﺶ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻫﺎ ﺑﺮﺳﺪ ﺍﻣﺎ ﺧﺒﺮﻣﺮﮔﺶ، ﻫﻤﺶ ﺗﻮ نت بود!

................................................

مورد داشتیم پسره برای اول مهر گذاشته ابرو هاش پر شه ناظم گیر نده

...................................

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ … . . . ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟ چیه فک کردی پست شکست عشقیه؟! نه عزیزم ، اینجا از این قرتی بازیا نداریم! ..............................................................

من اگه انقدی پولدار شم که پول دیه یه نفرُ بتونم تقبل کنم اولین نفری که بگه پول خوشبختی نمیاره رو می‌کشم دیه شُ میدم

...............................................................

خوبیه اول مهر اینه که اکثر دخترا میدونن چی باید بپوشن

......................................................

شرایط بحرانی ینی اینکه بابات بهت زنگ بزنه بگه کار مهم دارم پسورد لپتاپت چیه تو هم رمزت از خاک بر سری ترین کلمات تشکیل شده باشه ! کار دنیا رو ببین !

.....................................................

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ... " ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﭼﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ؟؟؟" ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ... ﻣﻦ ﻧﺬﺭ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺮ... ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺎﻡ... یه همچین آدم معتقدی هستم من والا.

.. .........................................................

دختره متولد آخرين ساعات 30 اسفند سال 1369 استاتوس زده : " من نميدونم اين دهه هفتاديا چرا اينقدر لوسن "




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: